Beheer en bewaking van bedrijfsmiddelen

Vanuit een gespecialiseerd en veilig klantenportaal krijgt u toegang tot de diensten die u nodig heeft voor het aanschaffen, beheren en vernieuwen van uw apparatuur.

Het portaal biedt één enkel, compleet en geconsolideerd overzicht van uw gehele organisatie. U kunt naar de gehele organisatie of naar afzonderlijke afdelingen kijken. U kunt op basis van bepaalde functies en verantwoordelijkheden aangepaste autorisatie voor toegang geven.

U kunt de gegevens gebruiken ter ondersteuning van het nemen van beslissingen over apparatuur. U kunt apparatuur tussen afdelingen en projecten verplaatsen, veranderingen plannen en beheren of een vernieuwing plannen. U kunt op gegevens gebaseerde beslissingen nemen terwijl u de apparatuur conform de bijbehorende contracten beheert.

Informatie over bedrijfsmiddelen helpt bij de budgetplanning en het factureringsproces voor de diensten.

Regelmatige beoordelingen zullen uw behoeften duidelijk maken, vernieuwingen voorzien en zorgen dat het door ons ontwikkelde plan naar verwachting werkt.

Ons portaal voor bedrijfsmiddelenbeheer geeft de financiële, IT- en inkoopafdelingen een gezamenlijke referentiebasis met één enkel, consistent en volledig overzicht van uw apparatuur. Dit omvat technische, administratieve en financiële gegevens. U kunt een volledige transactiegeschiedenis gebruiken voor het behandelen van de informatie per kostenplaats, dochtermaatschappij of gebruiker.

Uitgebreide informatie over uw apparatuur

  • Gedeelde gegevens voor een compleet en gedetailleerd overzicht van uw bedrijfsmiddelen
  • Informatie over technische en financiële hardware en software bekijken: totaaloverzichten, met niveauweergave voor analyse per locatie, afdeling of gebruiker, gebruikte apparatuur en de kosten hiervan
  • Historische en gedematerialiseerde gegevens (bestellingen, facturen, contracten)
  • Met behulp van de apparatuur deze informatie met afdelingen delen
  • Gegevens exporteren voor verdere analyse

Besluitvorming vereenvoudigen

  • Toegang tot online dashboards met gespecialiseerde overzichten voor inkoop, financiën en IT – of stel uw eigen overzicht samen
  • Budgetten plannen en beheren met nauwkeurige informatie voor het beheer van interne facturen
  • Beheer van bedrijfsmiddelen gedurende de gehele levensduur verbeteren
  • Wijzigingen en eventuele vernieuwing van apparatuur plannen en beheren

Catalogusbeheer

  • De administratie vereenvoudigen door ons in te zetten voor facturering aan uw locaties of uw dochterondernemingen in overeenstemming met de aan hen toegewezen apparatuur
  • Uw vergoedingen real-time traceren op ons klantenportaal. Verbruik bekijken: wereldwijd of per apparaat, geconsolideerd of gedetailleerd per entiteit
  • De budgettaire ontwikkeling per entiteit, per periode, volgens uw eigen normen volgen
  • Waarschuwingen voor contracttermijnen ontvangen
  • Wij meten de klanttevredenheid via het portaal in Net Promoter Score-onderzoeken
  • Oordeel van onze klanten: “Een compleet en gebruiksvriendelijk portaal”

Als de muis hierover beweegt, verschijnt een NPS-score van 60